18 december 2014

#blogg24 #18 Strul + överraskning

Uj uj vilket meckel med att byta lösen överallt pga försvunnen mobil.

Vi skulle fått vårt nya kylskåp idag mellan 9-15, sambon stanande hemma för att invänta det. Vid 11 meddelar han mig att nä de kommer inte idag utan i morgon istället. Tror jag skall börja göra likadant, jo jag betalar mina faktura någon gång mellan december och januari, om jag hinner.

Häll på att glömma köpa den present till Hermans lärare som jag hade tagit på mig att fixa, jäkla tur att vissa butiker stänger kl 19. Han precis.

Hon får en ljuslykta med ljus, te, praliner, chokladkaka och glögg. Hittade ett fint tygband med texten God Jul på och en träetikett dom vi skrev God Jul med glitterbokstäver på ena sidan och från klassens namn på andra sida. Hoppas den uppskattas.

På tal om uppskattning så kom världens bästa granne förbi igår med julbak, kanel- och kardemummakaka och chokladsnittar.Sa jag att jag har världens bästa grannar.


Inga kommentarer: