23 januari 2016

Dag 23 - Heldag på jobbet trots lördag

Sov rätt länge och hörde inte ens när Vincent blev upphämtad 07:25 för att åka till Skogås för Ungdoms-SM i handboll. Skippade frukost hemma och stämde träff med Anders i Luleå istället.

Tog en bild på vägen till Luleå när dimman låg tung över älven och allt var vitt. Den får vara dagens bild.
Långfika med räkmacka och för mycket fikabröd samt lagom mängd med te. Vi har inte sett på ett tag och jag pratade säkerligen öronen av stackarn.

Sen till jobbet där jag trodde att jag skulle få sitta ensam men icke, det var folk där som höll på med en upphandling så inget poppande av musik i högtalarna. Hamnade ganska direkt i skrivflow och när Henrik började efterlysa mig insåg jag att klockan var väldigt mycket. Mina kollegor som suttit i konferensrummet åkte kring 20 tror jag det var så jag kunde poppa musik bäst jag ville. Några andra kollegor kom förbi och skulle spela rollspel. Men de satt i källaren.

Åkte därifrån vid 23-tiden. Stannade till i Norra Sunderbyn och knäppte en bild till, denna gång på en lada som lystes upp dels av månen och dels av mina billampor.
Väl hemma tryckte jag i mig några mackor sen är det nog dags att nanna kudde.

Inga kommentarer: