27 augusti 2006

Blev visst lite shopping idag med

Skulle till stan för att köpa mig ett regnställ, vi skall ut och segla på kick-offen i veckan och det utlovas regn. Men inte hittade jag något som kostade mindre än 2000 inte och så dyrt ställ tänker jag inte köpa.

När jag ändå var på stan utan barnen passade jag på att slinka in på Lindex där jag hade 2 rabattkuponger på 30% som gick ut idag. Slank även in på Peppercorn och Vila och kom inte helt lottlös därifrån utan det blev:
  • Kofta med 3/4-ärm (Lindex)

  • Overkneestrumpor, helsvarta (Lindex)
  • Overkneestrumpor, svarta bruten spets (Lindex)

  • Knästrumpor, grovstickad (Lindex)

  • Knästrumpor, helsvarta (Lindex)
  • Sportsocka, svart (Lindex)
  • Linne med smala reglerbara axelband, lite "sliskigt" tyg (Vila)

  • Linne med breda fasta axelband, v-ringad fram och lite högre bak, svart (Vila)

  • Mysdress i mossgrön plysch (Peppercorn)


Kikade även på en jättesnygg grå kjol på Sister men tyckte 699 kr var lite för mycket, men ångrade mig på vägen hem, får nog gå och köpa den på lunchen i morgon. Den är såååå fin.

Sen väl hemma kom jag på att jag hade fått en rabattkod (7194) på 25% på H&M så jag slängde iväg en beställning på en svart kort manchesterkjol som då bara kostade mig 148,50. Kikade även efter svarta stuprörsjeans men de hade inga som kunde slinka med i nästa leverans så då kan jag lika gärna vänta en vecka till och hinna kika lite på stan.

Får hoppas jag hittar mig något regnställ nu i veckan.

Andra bloggar om: , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför bara tråckigt & svart...
Tänk på nåt kul, jag menar int att de int va bra men man borde kanske fundera...

Béatrice Karjalainen sa...

Det är väl en smaksak. Mysdressen var ju dessutom grön ;-)

JAg trivs bra i svarta kläder men det mesta hade vlivit rejät urtvättat eller för stort så jag kompletterade helt enkelt min svarta del av garderoben lite. Har en del färgglatt oxå men det är inte alls lika mycket jag. hade jag kunnat hade jag nog helst gått i svart turnyrklänning varje dag :-) Smaken är som baken helt enkelt.