23 januari 2008

Fan vad jag längtar!

Håller på att längta ihjäl mig efter att få träna. Jag måste bli frisk snabbt, det är olidligt. Nu vet jag ju dessutom att det inte är Hb:t som har fått mig helt ur gängorna vilket betyder att jag borde kunna träna utan att oroa mig för att ramla ihop i en hög även om det är precis så jag känt de senaste månaderna.

Nä så fort lunginflammationen är väck skall jag komma igång igen så jag blir människa igen.

Sen är det ju lite trist att jag inte låste mina 2 träningskort så nu har jag betalat 700 kr/månad i tre månader i onödan för något jag inte nyttjat :-(

4 kommentarer:

Felicitas sa...

Hoppas att du kryar på dig fort, så att du får komma igång!! Lider med dig.. :/

Béatrice Karjalainen sa...

Det är ju pest och pina att läsa hos dig just nu. Är så avundsjuk.

Ann sa...

Stackare, vad du råkat ut för! Investera i några Bea-ska-bli-frisk-dagar, tycker jag. Själv går jag också runt och låter som ett ånglok i målbrottet, men orkar pallra mig runt i alla fall. Terminsstart var det, va?

Béatrice Karjalainen sa...

Jag har i alla fall fått tillbaka min egen röst. Ett viktigt framsteg.