05 januari 2008

Nu ljuder det rock i huset

I går kom Guitarr Hero III och det låter illa från källaren. Sambon och barnen diggar dock hårt. Hallå varför finns det inget Synth Hero för sådana som mig?

Jag får stoppa iPod-lurarna i öronen (fast ajg måste nog byta till några bättre lurar för iPod-lurar är gjorda för folk med stora öron och det har inte jag) och dra på något vettigt så jag slipper höra eländet.

På tal om iPod har jag ett dilemma, jag vill gärna ha automatisk synkning med datorn men nu är min disk så full att jag inte får in mer musik på den och tar jag bort något så tas det ju bort ur iTouchen oxå. Har ca 15 skivor kvar att rippa så jag får väl gå över till manuell synkning ändå eller skaffa mig en disk till. Fast jag vill ju ha mig en ny dator, är inte detta ett skäl att skaffa en ny?

1 kommentar:

Ann sa...

Här rockas det också på, tre pers av fyra i alla fall! Och det i vardagsrummet...
Smart idé, jag vill också ha en Synth hero! :o) Då skulle de få se på action! :D