25 april 2014

Helt tom i skallen idag #056 #blogg100

Idag vet jag inte vad det varit med mig, men det har varit som ett enda stort tomrum i skallen. Tror jag lider av sömnbrist. Tänkte gå och lägga mig tidigt idag men så blev jag sittande framför TV:n och vips hade tröttheten gått över. Varför är kroppen så dum, tröttheten borde bli värre inte gå över.

Måste skärpa till det där med sovandet för det är inte hållbart med 4-6 timmar per natt, jag som behöver minst 8 för att fungera. Vet inte vad som hindrar mig från att sova, jag brukar oftast inte titta på TV, jag har inte tagit hand om mina bilder från San Francisco, tränar inte och jag jobbar inte varje kväll så var sjutton tar tiden vägen?

Nästa vecka då skall jag sova som en prinsessa och gå och lägga mig tidigt. Så kanske jag kan få tillbaka min hjärna för just nu är det som sagt tomt i skallen.

Inga kommentarer: