24 april 2014

Kort dag som blev sen #055 #blogg100

Idag hade vi ett kundevent på kontoret från lunch och sent in på kvällen SP jobbmässigt blev det en kort dag, fick klämma in en hel dags grejer på 4 timmar. Men sen släppte jag allt vad jobb heter och minglade med kunder, leverantörer och gamla vänner (de tillhör förvisso kunderna).

En trevlig kväll där jag dessutom fick mig ett gott skratt när vissa testade Oculus Gift och en berg-och-dalbana för första gången. Vissa skriker verkligen. Roligast var hen som fått på sig brillorna men ändå försökte kolla på sin klocka på armen och blev förvånad när armen inte var där. Hade förvisso varit ännu roligare om vi haft kringutrustning så att vi visat ett par händer som rört sig men ex varit ett par hundtassar eller nåt.

Jag hade tänkt komma i kapp sömnmässigt och få lite längre sömn i natt än hittills i veckan men det blev sent hem. Får se om jag kan lyckas sova lite i helgen istället. Min Jawbone UP talar om för mig att jag sover på tok för lite.

Inga kommentarer: