07 april 2014

Hemma igen #038 #blogg100

En lååååååååång flygning hem där maten var URUSEL för mig. Middagen var fisk med någon form av kokt potatis och lite strimlade kokta grönsaker och ingen sås. Fisken kunde jag inte få ner mina gaffel i men resten åt jag. Men som tur var hade jag några gurkstavar och morotsstavar samt en liten fruktsallad. Hade fått en stenhård matmuffinsak oxå som jag lyckades såga mig igenom med kniven för att breda på det laktosfria smöret då fick jag se syn på ingredienslistan och det var tapiokamjöl i, hade ingen lust med klåda i munnen hela resan.

På morgonkvisten fick vi fika och mitt bestod av en likadan muffin och 2 riskakor med skinka och ost, inte direkt mättande. Hade några müslibars och knäckabröd att knapra på men kände inte för att äta torra knäckebröd utan dricka. Så jag var aningen småhungrig när vi landade i Köpenhamn, där han vi inte köpa något utan det var att skynda sig till andra änden av flygplatsen för att hinna med flyget till Stockholm.

Sen blev det lite väntan i Stockholm där vi han med att äta på McD. Sen flyg till Luleå och taxi till Boden och hoppa i säng relativt tidigt, jobb i morgon.





Inga kommentarer: