11 februari 2007

Mera magdans!

Lena Helt håller workshop i Umeå hos dansföreningen Shejka, lördag vecka 9.

Lena har snart 25 års erfarenhet av orientalisk dans, hon har bott och arbetat i Egypten i 12
år och driver sedan 10 år en av Stockholms mest välrenommerade orientaliska
dansskolor. De flesta av Stockholms danselit är utbildade hos Lena. Temat för workshopen är beledy, och kursen är på en fortsättningsnivå.

För mer information ang plats, tid och pris hittar ni inom kort på www.shejka.se. Där hittar ni också kontaktinfo till Titti och Lena som anordnar kursen.

Själv skall jag försöka rensa min kalender den dagen och ta mig till Umeå, någon mer som hakar på?

Och för er som vill dansa redan kommande helg, häng med på workshop i Luleå.

Andra bloggar om: , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så roligt! Synd att det är en bit upp till umeå från sthlm bara :P

Béatrice Karjalainen sa...

Ni har ju tillgång till Lena rätt ofta nere i Sthlm eftersom hon bor där. Du får hålla ögonen öppna på hemmaplan.

Anonym sa...

Jag dansade shaabi för Lena på Cairo By Night Festivalen i fredags. Superroligt! Hon är en riktigt bra lärare tycker jag...