17 februari 2007

Synd om mig idag

Idag skulle jag vara på Inpuls konvent och köra 4 olika pass och sen gå på medlemsfest men när jag vaknade i morse hade jag ont i halsen, lock för öronen och var toksnuvig samt lite feberkänningar (ledvärk) och då vågar jag inte träna. Jag skall ju på magdansworkshop i morgon och den går inte att få återbetald så förhoppningsvis är jag tillräckligt pigg i morgon för att gå på den i alla fall. Vi skall dansa med slöja och cymbaler så det kanske inte är så där tokjobbigt får jag hoppas.

Känner mig allmänt risig fortfarande men jag har lovat barnen att gå till ICA Kvantum här i Boden idag och gå en På andra sidan häcken tipspromenad. Sen skall jag försöka ta mig till Luleå för att köpa mig ett par snygga brallor och någon skjorta att ha på kundmöten. För det är bara att inse att kroppen verkar ha format om sig så mina kostymbrallor sitter inget bra alls. Skall även försöka träffa Anders Claesson som befinner sig i stan för att filma, vi har inte setts på jättelänge så jag blev glatt överaskad av att få ett mail om att han var i stan nu ett tag och ville träffas.

Kanske piggnar ajg till framemot kvällen och ändå orkar gå på medlemsfesten. Det vore kul.

Inga kommentarer: