27 mars 2007

Ett styckte blygt demo...

Börjar tro att vårt demokit lider av en viss blyghet och inte vågar visa alla sina fina funktioner. Idag har typ inget fungerat som det skall och jag har haft en drös problem som ingen lyckats lista ut vad det beror på. Jag blir galen när det är fel jag inte rår över alls. Mina servrar har hängt sig, telefoner har plötsligt lagt av, videoströmmar som vägrat att starta osv... Typ alla fel som inte beror på vår produkt.

Har inget större hopp om att det skall fungera bättre i morgon men nu är jag ganska van vid att snacka runt problemen men helt bekväm är jag ju inte när jag inte vet om nästa moment i demot kommer fungera eller inte.

Det har varit ganska långtråkigt på mässan idag och mina fötter värker som attan. Får hoppas systemet beter sig bättre i morgon och att det är lite mer folk. På eftermiddagen skall jag och mina kollegor montera ner en monter på rekordtid för då får vi hela torsdagen ledig för shopping :-)

Inga kommentarer: