26 januari 2008

Jag har blivit moster!

Herregud jag har ju glömt att berätta att jag blivit moster. Min lillasyrra fick en liten Lia 10 veckor för tidigt (vägde 1,5 kg men är en stark liten krabat som bara behöver ligga i värmekuvös enligt min mor) natten till torsdag (tror jag det var).

Grattis syrran & Benny! Och välkommen till världen lilla Lia.

Äntligen har syrran fått sitt efterlängtade barn, hon som trodde att hon inte skulle kunna få några egna och var lite avundsjuk på att storasyster som alltid sagt att hon inte skall ha barn fick 2 stycken tätt inpå varandra.

Fick ett MMS med bild på tösen men tyvärr ville inte min mobil visa bilden, någon inställning har flippat ur :-(

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis! Vad skönt att hon var stark och pigg trots att hon kom för tidigt.
Jag väntar på att få bli faster i år! Ha det bra.