31 januari 2008

Nästa biobesök?

Vill se I am Legend:


Någon som hakar på?

Andra bloggar om: ,

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Jo jag laddade hem filmen för några veckor sedan.. den var sådär. men varför betala för att se de som finns att ladda ner. Iofs lite annat se på bio men ändå........

Christian sa...

Jepp, skulle gärna se I am Legend!

Béatrice Karjalainen sa...

Frågan är bara när man skall se den, nu i helgen då man vet att den går eller chansa på att den går även veckan efter jag varit i Italien.

Jag kan söndag både 18:30 och 21:30 (föredrar dock sena för då hinner jag natta ungarna först).

eatfrog sa...

den verkade så dålig att jag inte ens tänker ladda hem den! ;)

Anonym sa...

Jag har sett filmen och tycker den är bra, om än lite lång...Stundtals var den psykologisk jobbig tycker jag...