21 mars 2013

Tillbaka i de rödhårigas klubb #058 #blogg100

Jag är hopplös. Väntar med att gå till frissan tills kammen knappt kan ta sig igenom de slitna topparna. Idag var det dags igen. Inte varit sen 27 oktober så det var verkligen dags.

Det blev toppning 2 cm så jag fick behålla 3 cm av utväxlängden. Får se om jag stannar vid den längden nu.

Färgade det i en intensiv kopparfärg med guldkoppriga slingor. Jag har massor med tunna hårstrån så färgningen tog en evighet. Satt hos frissan i 3 timmar och 45 minuter innan jag kom ut med ett jättefint hår. Så nöjd. Sara min frisör är så duktig på att lägga slingor som blir naturliga.

Hon lade före och efterbild på Facebook vilket fick +Ann Ekvall att kommentera att man nu kunde gilla mig på Fejjan, det är nog första gången man kan det :-)


Glömde fråga Sara om jag fick låna hennes bilder (som är bättre på att visa rätt färg) så jag fick ta egna.




Inga kommentarer: