07 maj 2014

Blue #068 #blogg100

Man kan känna sig lite blue och man kan bara blue. Jag praktiserar båda just nu. Känner mig deppig nere. Hoppas verkligen inte jag är på väg neråt utan att det bara är en tillfällig svacka pga att jag just nu inte får ihop saker och ting.

Jag var på massage idag för att försöka få lite ordning på högerbenet som bråkat med mig. Är galet stel i sätesmuskeln så massörskan Lena knådade och klämde en timme nästan enbart där. Gav mig lite andrum emellanåt genom att massera nacke och rygg. 

Hon sa att jag kanske kunde komma att ha ett blåmärke i morgon. Jag kände hur ont det gjorde när ryggsäcken kom emot övre delen av skinkan. När jag kom hem kikade jag i spegel och fick se ett rejält blåmärke sticka över troskanten. På bilden syns halva blåmärket. Borde kanske sätta på arnika. 

Känner mig helt mörbultad och toktrött nu. Så idag blir det läggdags alldeles strax.


Inga kommentarer: