22 februari 2016

Dag 53 - Sjukgymnastik

Idag fick jag 2 nya övningar så nu börjar mitt rehabprogram för svaga höfter ta lite tid och bli jobbigt vilket är dålig kombo med anemin men jag får arbeta mig igenom det.

På hemvägen tog jag mig en rejälv omväg i jakten på ett fotomotiv men ute var det bäcksvart och snöblandat regn. Hittade inget som passade och det skulle vara förenat med livsfara att stanna bilen vid vägkanten i mörkret utan varselväst.

Så jag hamnade uppe vid kyrkan och bland kyrkstugorna och tog denna bild. Gillade hur ljuset fick luckorna att glänsa och lite glitter i snön. Månen bakom molnen är kanske lite störande men man kan ju inte redigera bort månen. Ljusstrålen från stan såg jag inte på plats utan först hemma i Lightroom.

2 kommentarer:

Jan Videren sa...

Wow vilken fantastisk bild!

Béatrice Karjalainen sa...

Tack! Den fick en härlig feeling.