11 maj 2006

Orättvist!

När jag skall stå på mässan i HK måste jag vara formellt klädd, dvs kostym. Men försök att hitta en mörk kvinnokostym nu på sommaren, det är ta mig f-n helt omöjligt. Det finns massor med kostymbrallor och kavajer men de passar inte ihop. Men för män däremot finns hur mycket som helst att välja på så här i konfirmations- och examenstider.

Jag fick köpa en billig kostym på H&M det var den enda som fanns, det fanns en till på Vestmans här i Boden men den var aptrist och svindyr. Hoppas jag inte ser allt för billig ut i min "trasa". Skall försöka få en kostym uppsydd i HK men tvivlar på att jag hinner få den till mässan börjar på tisdagen. En snygg klänning vore inte så dumt heller.

Sen så lutar det åt att jag kommer hem med en ny kamera, en Nikon D50 eller en Canon EOS 350D kanske.

Inga kommentarer: