26 augusti 2008

Kanske kan man hitta sig en BH


Wounderbra har släppt en ny kollektion D to G - Because we're more than a handful.

De presenterar kollektionen med ett gigantiskt bröstcollage. Ett eldorado för alla de som brukar hamna här i min blogg för att de sökt på ordet bröst. Varsågoda, här är över 1000 par tuttar, förvisso i BH allihop.

Själv skall jag se om jag hittar en butik som säljer den nya kollektionen, BH:ar i större storlekar är inte direkt vanliga. Men modellerna på BH:arna såg inte riktigt ut att passa min byst men den som provar får se.

Andra bloggar om: , , , ,

Via Niclas Strandhs share i google reader.

2 kommentarer:

Ann sa...

Nämen! Den har jag missat! I vilka butiker säljer de sig? Samma vanliga megaboobshoppar, eller kan man faktiskt gå till Twilfit numera, månntro?

Béatrice Karjalainen sa...

Vet inte ännu med Twilfit brukar ju sälja Wounderbra har jag för mig. Men jag vet inte om denna kollektion kommit till Sverige ännu. Men vi får väl hålla varandra uppdaterade på BH-fronten.