24 augusti 2008

Sådärja. Du har just fixat en höjdarkväll

Så som rubriken lyder stod det överst i beställningserkännandet från DiscShop.se efter at jag skickat iväg en beställning på 4 st filmer. Pratade med Nogge igår och frågade vem av oss som skulle beställa Saw 4 (Director's cut). Det blev jag för jag har ju 1-2 i bokhyllan medan han bara har Saw 2, skulle ju se knas ut med 2 och 4 av en film. Fint argument va :-)

När jag ändå var i farten passade jag på att beställa 3 filmer till jag vill se:
Hard Candy
28 Weeks Later...
Sweeney Todd

Så nu hoppas jag att min kära vän även i fortsättningen kan tänka sig att se lite film. Jag har ju dock dålig erfarenhet av att köpa film och vänta på att få se dem, det tenderar att bli lååång väntan. Saw II tog ju bara 2 år och 1 dag, The Descent låg i ryggan 1 år innan jag fick se den.

Hmm Hard Candy känns bekant *springer ner i källaren* rotar runt blad skivorna, jo se där ligger den ju, beställde den med Saw-boxen förra året, Dog Soldiers ligger där ju oxå. Mailade disc shop och frågade om jag kan få byta den mot Dead Silence istället. KLANTBEA.

Inga kommentarer: