07 augusti 2008

Snart

Nu är det mindre än 4 timmar kvar tills tåget går. Vad skall jag hitta på under tiden? Jag har packat klart och handlat så familjen har mat medan jag är borta. Skall göra mig några smarriga mackor att ha på tåget, de har förvisso servering ombord men man vet aldrig om det tar slut eller inte har hänt mig förr. Tåget tar 3 timmar och 15 minuter, är framme 20:23 så det blir nog sängen rätt snabbt efter jag checkat in på Camp Ripan. Restaurangens middagsservering stänger kl. 21 så jag lär ju inte hinna få någon middag. Hade nog varit smartare att ta första tåget i morse kring halv tolv istället. Ja ja fanns säkert någon anledning till att jag valde det tåg jag valde när jag bokade.

Nä dags att laga lite lunch, kvarstår solen går jag kanske ut och sätter mig och läser en stund för sol lär jag ju inte se resten av veckan, prognosen är att jag både startar och går i mål i regn.

Inga kommentarer: