15 mars 2013

Konsten att förstöra en helgvila #052 #blogg100

Klockan är inte ens åtta och jag skall sova för att sen kliva upp klockan 01 för att fara till Luleå och gå på spinning klockan 02-04 (blev av med passet klockan 04-05, tack David K på Atea som tog det).

Sen hem igen och sova lite till, sen måste jag nog hjälpa till att städa lite innan en kompis till sambon kommer hit. Sen iväg på ett spinningpass till klockan 15-16 så en bilfärd till Luleå och hem igen. Vill hinna fota lite också. På söndag skall jag jobba hela dagen med test av ett kundsystem så hela dagen går bort till det. Skall väl försök as hinna med en fika med vänner på stan både lördag och söndag hoppas jag, om de nu inte är ute på någon av öarna i stället.

Sen är det måndag igen.

Surar lite för att jag gav bort mitt pass på spinningen 14-15 ( trodde jag skulle vara upptagen då) för nu missar jag rollerderbymatchen som börjar kl 15. Hmm undra om det är utgång efter den på kvällen då skulle jag ju kunna sabba mer helgvila :-)

Vad gör ni i helgen?

Inga kommentarer: