06 mars 2013

Måste träffa vänner oftare #043 #blogg100

Ikväll var vi och fikade hos vänner, han fyllde år. Vi har inte setts på en evighet och det är synd för jag gillar dem verkligen och vi måste bli bättre på att få till de där träffarna. Det behöver ju inte vara något ambitiöst direkt. Skönt att bara sitta och babbla över en fika. Ger sådan positiv energi.

Borde egentligen gått och lagt mig när jag kom hem, behöver sova men på något konstigt underligt sätt hade jag energi att sätta mig vid datorn och klämma ur mig lite stressarbete (en kund som behövde några grejer pronto kl 21:50) trots att jag några minuter innan haft ögonen i kors. Kändes inte ens betungande att sätta mig med MS Project och fixa fram det som behövdes.

Positiv energi jag hoppas kunna leva på några dagar. Det var värt att skippa träningen för (fast jag har ju inte slöat helt idag, tog en promenad runt Gültzaudden i morse i snöstormen, snöade horisontellt och väglaget var horribelt men det var skönt efteråt att få komma in i värmen och duschen).


Inga kommentarer: