28 maj 2012

Turvecka?

Förra veckan var visst en riktig turvecka (om vi bortser från det pissiga Vårruset men löpning har ju rätt lite med tur att göra däremot var det ju lite otur att få kramp). Först vann jag ett par brillor från iloveyewear.se en glasögonbutik på nätet men många snygga bågar. Har lekt med deras 3D-testare för olika bågar. Skulle behöva ett par solbrillor men kan ju inte ha linser och utan glasögon ser jag nada så jag vet inte riktigt vad jag skall välja. Ni får hemskt gärna hjälpa mig.

Någon dag senare kom det ett oväntat tweet från en av mina svenska favoritdeckarförfattare (mest för att han får mig att längta till Gotland). Utan att ens veta om/minnas att jag har tävlat skall jag få ett bokpaket med pocketböcker. Nice.

Sen fick jag komplimanger från en mycket trevlig person, och jag han med både lite mat i sällskap med vänner på fredagen och en fika med ungefär de samma på söndagen så summa summarum var det nog en rätt bra vecka. Och inte att förglömma jag hade medvind nästan hela vägen från Luleå till Boden när jag cyklade hem på söndagen, det händer inte ofta kan jag lova.

Inga kommentarer: