03 juni 2012

Dags att kapa håret helt?

I morgon skall jag gå och klippa mig, var nästan ett år sedan (ja jag är hopplös). Men frågan är om jag skall behålla det långt eller klippa av det igen. Är lite velig just nu. Skulle behöva lite hjälp tror jag men när jag började leta lite kort på mig själv för att ha något att jämföra så inser jag att det har sin nackdel att verkligen hata att bli fotograferad. Det finns ju typ inga bilder på mig. Så jag får väl vela tills jag sitter i stolen hos frissan i morgon kl 10. Men hon kanske säger, du det är så slitet att vi måste kapa av allt. Problem solved.

Fast då kvarstår en fråga, vilken färg jag skall ta den här gången. Har trivts rätt bra med det urbleka röda som matchar min röda katt. Men det går väl knappast att få till den färgen :-)

Eller skall jag slå till och bli blondin kanske, de sägs ju ha så himla roligt :-)

Uppdatering: Mattias Pantzare som alltid har med sig kamera lyckades givetvis gräva fram lite bilder en från 2010 och en från 2006. En med halvlångt och en med kort hår. Tog även den som jag har som twitteravatar och min Goofle plusavtar som exempel då de visar hur håret ser ut just nu slitet, tvåfärgat och jävligt.

2006

2009

2012
2012





1 kommentar:

Karin sa...

Du är snygg både i kort och halvlångt hår. Vad gäller färgen är det svårt. Men testa att gå lite åt det blonda hållet. Det går ju alltid att tona över om du inte gillar det.