24 februari 2014

#blogg100 igen

Fredrik Wass uppmanar oss att ta tag i bloggandet igen med sitt #blogg100. För honom är det tredje året själv kör jag i är för andra gången.

Här hittar ni mina inlägg från i fjol.

Jag har hittills bloggat varje dag under 2014 med mer eller mindre att säga, får väl försöka vara lite mer kvalitativ i 100 dagar :-) Ljuset återvänder väl snart så jag får väl börja fota ordentligt. Måste bara beställa ett sensorrengöringskit, sensorn i kameran är alldeles prickig av smuts :-(

Några andra tips på vad jag borde blogga om? Jag har ju en extremt spretig blogg som i och för sig knappt någon läser om jag inte postar en länk på G+ (där är de rätt duktiga på att kommentera), någon enstaka Twitterföljare irrar sin in ibland också men jag kan inte minnas när någon av de kommenterade här. Ibland kan jag få en kommentar på Twitter.

#blogg100 startar 1 mars i år, haka på du också. Du hittar all info hos Fredrik.

Inga kommentarer: