06 maj 2007

Måste skaffa en Wii

Jag älskar att spela Zeldaspel men eftersom jag inte haft tid att spela klart det sista jag fick till Gamecuben så får jag inte köpa en Wii och Zelda Twilight Princess. Men när jag ser dessa speltillbehör känner jag ju att jag nästan måste. Det skulle ju vara hur coolt som helst att spela med dem.

Produktbeskrivning:
Bring your gameplay experience to the next level with the Asid Tech Sword and Shield kit. Play Zelda like never before! Place your Numchuk in the shield and Wii remote in the sword and fight your way to the next level. - Kit includes: Sword - Shield - Knife

Kännre du dig sugen? Kika in på FRYS.COM de kostar $29,99, som hittat.

Hmm det är ju mors dag snart *hint hint*. Fast om sambon då skulle tycka att jag spelade för mycket utan honom så får han väl skaffa dessa istället om de går att koppla ihop med en Wii (för Zeldat vill jag ju ha).

Via gizmodo.
Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: