06 maj 2007

Äntligen nya skor

Igår när jag var på stan för att köpa presenter till Vincent kilade jag in på Team Sportia och kikade på nya skor att ha på mig på mina långa promenader. Mina gamla trotjänare är nämligen helt utslitna inuti och dämpningen är inte den bästa.

Det fanns inte speciellt många som var snygga och eftersom vita träningsdojjor går fetbort så stod valet mellan 3 par. De som gick vinnande ur testet var Reebok Voyage Low II DMX. Färgen är väl inte den bästa, beige men de är i nubukskinn, lätta, andas bra och har en specialsula med luft som flyttar på sig. Det är en lite speciell teknik att gå i ett par skor där det liksom är en luftboll under hälen och en under trampdynan. Men hittills har jag upplevt dem som väldigt sköna att gå i och knäna verkar gilla dem oxå.

Ikväll blir det test av dem, skall fara en sväng till Luleå och knata runt med Ida.

Bilden har jag snott från Team Sportias produktsida.

Andra bloggar om: , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Har köpt samma sko som du och gått ett tag i dem nu.
Tycker de är supersköna men det kändes väldigt konstigt till en början. Man studsade fram på ett konstigt sätt *s*