22 maj 2007

Winnerbäck igen

För ungefär ett år sedan skrev jag detta inlägg och funderade på var jag skulle se Lars Winnerbäck live. Det blev aldrig av, tiderna stämde helt enkelt inte med resten av schemat men nu får jag en ny chans. Han ger sig ut på höstturné och kommer till Luleå 15 november, då skall jag vara där. Har fått med mig en arbetskamrat, skall bearbeta några till. Någon mer som är sugen på att haka på lämna mig ett litet meddelande i så fall. Men jag är lite sugen på att åka ner till Stockholm oxå och gå med tjejerna från musiksnacket på aff när LW spelar i Annexet 21/11.

Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

Felicitas sa...

Vilket sammanträffande!! Jag tänkte på Winnerbäck så sent som i går kväll när jag försökte somna.. Dvs att jag skulle kolla på hans sajt när han gör turné igen, för jag är verkligen sugen på att se honom igen!! =)

Och så tittar jag in här och ser att du var inne på samma tanke! =)

Béatrice Karjalainen sa...

Se där. Själv lutar jag åt en dubbel i år och se honom både i Luleå och Sthlm. Har inte sett honom live förut men vill hemskt gärna göra det.