16 januari 2010

Älskar mitt schampo och balsam

Slog på stort och köpte dyr-schampo och balsam hos frissan för några veckor sedan, Tigi Foxy Curls och jag är sjukt nöjd. Håret blir lockigt och håller sig lockigt utan att bli "frissigt"och det får en känsla av att vara jättetjockt. Skall köpa de övriga produkterna oxå tror jag för ibland kan man vilja ha i lite spray odl för att verkligen hålla lockarna på plats. Läste några recensioner av moussen och sprayen och de var helt lyriska över sina fjädrande men ändå mjuka lockar. Så det blir nog att fortsätta punga ut sjukt mycket för schampo och balsam mm även i fortsättningen för så här bra har aldrig håret varit förut (bortsett från med Mariott-hotells underbara schampo). Jag kan verkligen rekommendera detta till de som vill ha sulfatfria produkter.

1 kommentar:

Åse sa...

Håller med! Jag har oxå TIGIs produkter (Brunette Goddess) och är sjukt nöjd. Att de dessutom luktar så himla gott är ju bara ett plus.