31 januari 2010

Vecka 4, #365mil

Fjärde  veckan avklarad och denna vecka var ingen bra vecka alls, dels fick jag ta en vilodag i fredags var däckad av monsterhuvudvärk och dels blev det inte alls lika mycket promenerat som jag ville i helgen. I morgon måndag kommer det säkerligen oxå bli svårt att få ihop något om jag inte efter jobbet går in och byter om till träningskläder, tar mig ut till något grönområde i Stockholm och går en runda medan väskan förvaras på centralen eller nåt. Har tappat 1,5 mil så nu ligger jag 6,5 back mot 5 när jag startade. Men det är ännu ingen fara på taket.

Summering:
v 53 0 mil
v 1 6,12 mil (promenad och skidor)
v 2 7,46 mil (promenad och skidor)
v 3 6,75 mil (promenad och skidor)
v 4 4,23 mil (promenad)
--------------
Total: 24,53 mil
Kvar: 340,47 mil

Ni kan se mer på min Funbeatsida, allt som jag räknar med här taggas med #365mil.

Här ser ni en graf som kommer fyllas på efter hand.

Inga kommentarer: