22 februari 2010

Bokhög

Jag klarade nästan att ta mig från England utan böcker eller ja jag klarade mig faktiskt därifrån men väl på Luleå Airport så kunde jag inte låta bli att köpa en beggad bok för 20 kr som stöd till Haiti. Så min avhållsamhet från böcker gick inte riktigt hela vägen. Vi var på ett antal bokaffärer inne i London bland annat min favorit Foyles, där kan man gå i timmar nu blev det bara en snabbvisit. Men mer om Londonbesöket i ett kommande inlägg.

iPhone 050 Idag när jag kom hem från jobbet låg ett paket i brevlådan, det var Pocketförlaget som överraskade mig med ett bokpaket. 6 böcker kom det,Udda hade jag redan läst i danskt band den rekommenderar jag varmt. 2 av dessa böcker (Casanovas kvinna och Osynliga händer) får följa med mig till Stockholm i morgon, förhoppningsvis hinner jag läsa lite om kvällarna. Min plan är att ta mig till lägenheten från kursen så fort det bara går. Har ont i halsen och känner mig rätt hängig så efter kurs mellan 9-16 kan det nog vara skönt att ta det lugnt.

Inga kommentarer: