05 februari 2010

Men så typiskt

iPhone 008 Det låg ett brev från Filmpool Nord i min brevlåda när jag kom hem. En inbjudan till förhandsvisning av en film. "Hur kunde hon" av Ingela Lekfalk. Jag blev glad och lite nyfiken på varför jag fick den. Det var inget följebrev eller nåt.

Tror det är en rätt smal film och nog inget jag själv skulle sett i bioprogrammet och valt ut men jag blev nyfiken på den och tänkte den skall jag gå på och funderade på om det fanns någon som skulle kunna tänkas gå med mig. Men så föll mina ögon på datumet 24 februari. Det var då självaste f-n just då är jag ju på Upphandlingskurs i Stockholm. Så det blir inget förhandsvisning för mig. Men jag skall ändå maila dem och tacka för inbjudan. Kanske får jag fler chanser.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhå, på min födelsedag :P

//Mysla