14 februari 2010

Vecka 6, #365mil

Sjätte veckan avverkad och 2 dagar gick bort pga problem med kroppen. Men sånt händer. I övrigt har jag kommit mig iväg utan större knot. Eller jo onsdag kväll var jag aningen seg men bad om lite tjat av en vän som såg till att jag pallrade mig ut och då gick jag längre än jag hade tänkt. Skulle gått lite till så jag hamnar på 36,5 mil denna vecka men han inte med 2 km till idag (om jag inte ger mig ut nu 20 över 11 men nej jag skippar det). Hade känts fint att ha 1/10 avverkat. 12 dagar är helt tomma hittills och 33 dagar har jag rört på mig. Snittar 8 km/dag än så länge måste se till att öka det lite. Får väl leta fram cykeln ;-)

Summering:
v 53 0 mil
v 1 6,12 mil (promenad och skidor)
v 2 7,46 mil (promenad och skidor)
v 3 6,75 mil (promenad och skidor)
v 4 4,23 mil (promenad)
v 5 5,75 mil (promenad)
v 6 6,04 mil (promenad och skidor)
--------------
Total: 36,33 mil 
Kvar: 328,67 mil

Ni kan se mer på min Funbeatsida, allt som jag räknar med här taggas med #365mil.
Här ser ni en graf som kommer fyllas på efter hand.

2 kommentarer:

Peter Parnes sa...

Nu ligger du ganska exakt 100% före mig :)

Peter Parnes sa...

Förresten, kan nämna att det var mycket bra träning att dra en 60kg pulka på isen!!