17 juni 2007

I morgon far jag till Rom

Just nu är det en himla massa flaxande hit och dit men sen är jag ledig hela juli. Försökte hitta en ljus kostym idag men hittade ingen. Varför är det helt hopplöst att köpa kostym på våren/sommaren, tror de att inga kontorsråttor behöver arbetskläder då? Om jag bara hade haft en dag till Beijing som det var tänkt hade jag nog sett till att få kläder uppsydda.

Nu får jag ta min mörkgrå till Rom, det kommer bli varmt :-(

Har jättelång väntetid på Arlanda i morgon så jag måste hitta någonstans att sätta mig och jobba och ta ett telefonmöte. Synd att man inte kan använda poäng för att ta sig in i SAS-loungen.

Skall flyga Sterling till Rom, har aldrig åkt med dem tidigare. Vet inte hur bra det känns när man associerar flygbolaget med en Dansk dejtingsite (för ärligt talat om du inte visste vad Sterling gör, hade du då gissat på resor när du såg loggan?).

Hotellet jag skall bo på Oly Hotel ser riktigt trevligt ut. Måste packa ner badkläderna för poolen ser lockande ut.

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: