28 november 2008

Time to sleeeeeeeep

Känner mig lite låg idag plus att jag är megatrött så nu gör jag slag i saken jag skrev om häromdagen (sova übertidigt), jag kryper till sängs nu. Hade tänkt skippa datorn ikväll, sätta mig med en kopp Sweet Love framför en brasa i kaminen och bara njuta av en bok men jag är för trött. Sova är nog rätta lösningen på det, bara inte nedstämdheten griper tag i mig innan John Blund kommer.Ser ni mig online i kväll skäll på mig för jag mååååste sova ut. I morgon bitti får ungarna spela hur mycket datorspel/TV-spel de vill bara de inte väcker mig :-)Natti natti, ha en trevlig fredagskväll och sov så gott när ni kommer i säng. Fan det var något mer jag skulle blogga om innan jag skuttade i säng men nu är det puts väck, ja ja skall väl ha något att jiddra om i morgon oxå.

Inga kommentarer: