04 januari 2010

Det kom två kort

Nogge knäppte 2 kort på mig på bröllopet och för en gångs skull ser jag inte ut som ett miffo som jag brukar göra på kort. Hållningen på det andra är väl dock inte den bästa och jag borde nog dragit lite i klänningen och knäppt boleron. Men men man kan ju inte få allt :-)

Det går att klicka på bilderna för att se dem större om man vågar. Jag skall tydligen vara lite lagom trött, ha haft en nära-döden-upplevelse och bli fotad av en kär vän som är fotointresserad och har en bra kamera för att bli bra på kort.




Foton av Joakim Norrgård

5 kommentarer:

Unknown sa...

Jämrans vad snygg du var på översta bilden! Den undre var också fin, men den översta var klockren! Ha den som avatar! :)

Béatrice Karjalainen sa...

@Sjumilakliv Tack, så gulligt av dig. Bytte avatar på Twitter och på Teds kartsiter.

Erica sa...

Du är jättevacker!!! God fortsättning på det nya året!

Plae65 sa...

Ja det var jättefina bilder.
tror en bild där du vridit kroppen några grader till mot kameran så hade inte din kroppshållning alls uppfattats och klänningen synts mer samtidigt./Peter

Béatrice Karjalainen sa...

@Erica Tackar. God fortsättning på dig oxå.

@Plae65 Eller så skulle jag sträckt på mig lite, men man är inte så kroppshållningsmedveten halv två på natten när man ber en kompis fota klänningen för att en annan kompis ville se hur den såg ut på :-) Det översta kortet togs i farten, jag var på väg bort från fotografen efter att ha kikat på första bilden i kameran, han sa något så jag vände mig om och då knäppte han av ett kort.