17 januari 2010

Vecka 2, #365mil

Andra veckan avklarad och än så länge håller det i sig med en mil om dagen sen jag satte igång. Som synes nedan i grafen knappar jag in de förlorade milen sakta men säkert. Borde ha varit 17 mil idag men är fortfarande 3,42 mil back. men det kommer nya dagar att ta igen dem på.

Summering:
v. 53 0 mil
v 1 6,12 mil (promenad och skidor)
v 2 7,46 mil (promenad och skidor)

--------------
Total: 13,58 mil
Kvar: 351,42 mil

Ni kan se mer på min Funbeatsida, allt som jag räknar med här taggas med #365mil.

Här ser ni en graf som kommer fyllas på efter hand.

2 kommentarer:

Therese sa...

Shit vad du är duktig! Jag är imponerad.

Béatrice Karjalainen sa...

@Therese Jag kämpar på men det är motigt vissa dagar men det tar lika mycket emot att behöva skriva på Twitter att jag hoppat över. Så jag masar mig ut.