29 juni 2015

Dag 180 - Pantamera!

Idag blev jag utlåst från systemen på jobbet strax innan kl 16 för jag hade bytt lösenord och inte hunnit med alla mina enheter (en del låg hemma) så de låg och försökte hämta hem mail och låste ut mig. Det var väl tajmat med att jag behövde åka hem tidigare för att deltaga i pantinsamlingen med Sävast AIF. Vi höll på i 4 timmar. Vincent gick runt i sitt tilldelade distrikt och samlade in utställda påsar och ringde på hos dem som inte hade ställt ut några påsar. Han fick ihop väldigt mycket pant bara han, vi fyllde bilen 3 gånger. Totalt fick de 20 killarna ihop pant för minst 10 000 kr. Vi fick åka och panta lite medan det mesta sen lämnas in via pantamera för föreningar.

Väl hemma igen så kom jag på att jag inte tagit något foto idag så jag riktade min kamera mot en av buskarna i trädgården. En rätt kass bild som säger mig att jag måste sätta fokus bättre även när knotten anfaller och jag är dödskissenödig.
Sur som fan att jag inte han med någon promenad idag dock.

Inga kommentarer: