20 juni 2015

#uppochhoppaijuni 20 - En träningsform jag älskar

Dagens tema i #uppochhoppaijuni är en träningsform jag älskar och nu borde jag väl svara promenad/vandring för det är ju det jag gör mest men det som gör mig gladast, ni vet så det spritter i kroppen (promenaderna gör mig lugn) är BodyCombat. Jag verkligen älskar det. Fartfyllt, lite lagom svårt, oftast bra musik och dessutom kan jag få ut lite aggressioner även om jag inte slår på något fysiskt. 

Jag hoppas innerligt att gymmet har BC i höst, annars byter jag till ett gym som har. Jag borde egentligen säga upp det där gymkortet, har betalat många tusenlappar för något jag inte utnyttjar speciellt ofta. Tyvärr verkar de ha bytt ut BC mot Body Attack istället :-( Så i så fall får jag väl köra PSI som förvisso också är roligt men jag tycker passen har blivit så tråkiga när de mer går ut på att göra armhävningar än att slå och sparka på säcken.

Inga kommentarer: