23 juni 2016

Dag 175 - Blommor

Sömnbristen tog ut sin rätt på morgonen. Lyckades stänga av klockan och somna om direkt. sov till 8.

Stannade bilen två gånger i vägrenen på vägen hem och fotade blommor. Fick lite konstiga blickar. Ängsklocka och vita klöver var det som fastnade denna gång.
Dagens bild får vara denna svartvita som Herman sa "inte den, den är ju alldeles suddig bara lite skarp där på spetsen mitt på". Jag gillar den, oskärpan var ju med flit.
Väl hemma såg jag att mina rosentry blommade så jag knäppte en bild på de vajande grenarna. Drog ner färgmättnaden lite för att få en lite annan känsla i bilden. Gjorde en svartvit också. 
Skall bli så skönt med ledigt i morgon. Behöver det. Hoppas på att väderrapporten håller i sig vad gäller uppehåll men det får gärna vara lite varmare än 11-16 grader. Skall försöka hitta på något med Herman.

Inga kommentarer: