29 juni 2016

Dag 181 - Blodprov

Kunde inte somna igår, klockan var nog en bra bit över 2 när jag väl kom till ro.

Började morgonen med att få ett blodprov taget för att kolla mitt Hb. Det var 124 men jag bad dem kolla depåvärdena också eftersom mitt Hb-värde varit bra förr men depåerna tömda.

Intensiv dag på jobbet och efteråt hämtade jag Henrik från gymmet och vi åkte hem för lite snabb mat innan det var föräldramötet på handbollen där Hornskroken och BBK skall börja träna ihop eftersom båda trupperna blivit ganska så decimerade. Det blir nog riktigt bra. Fotade en av lupinerna eftersom de hade slagit ut nu. Den ena busken hade bara fått 3 blommor varav bara en fått många kronblad, resten bara en rad. Den första bilden får vara dagens bild.
Klockan är 20:30 och jag tänker gå och sova.


Inga kommentarer: