29 mars 2008

Har någon kändis behövt blöjbyxorna?

De senaste två veckorna har jag haft otroligt många träffar på ett specifikt inlägg. Det handlar om Cheap Monday Pampers. Det inlägget har annars knappt någon besökt sen jag skrev det 3 augusti 2006.

Men som sagt den senaste tiden är det massa folk som googlar på Cheap monday pamper, varför? Har de läst i någon tidning att någon kändis haft på sig sådana eller nåt? Eller kan det vara så att de hört talas om fula brallor och vill se med egna ögon.

Kollade in hos Cheap Monday och de verkar ha lanserat ett par joggingbrallor i samma stil med samma namn. Kanske är det dem folk söker? Så jag snor väl bilden från Cheap Monday och visar här då så ni snabbt kan se hur fula de är.



Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag googlar med jämna mellanrum efter pamper-byxorna för jag hade ett par för ett tag sedan som försvann i en flytt, och de är så gott som omöjliga att få tag på igen då dom slutat tillverka dom så jag tänker att någon kanske bloggar om att de vill sälja sina eller något. Dom ser väldigt fula ut, det gör dom, fast på rätt människor är dom skitsnygga!

Béatrice Karjalainen sa...

Jag växte upp på 80-talet, haremsbrallan var inte snygg då och den är det inte nu heller. Inte på någon. Men smaken är ju som baken.