27 mars 2008

Stukat(?) en knoge

Gah, bara för att jag skulle gå på karate idag så verkar jag ha stukat en knoge, höger pekfinger närmare bestämt. Hela knogen är svullen och jag kan inte få ner fingret om jag försöker knyta handen. Gissa om det är svårt att skriva på tangentbordet utan att använda pekfingret.

Har inte värken avtagit till i morgon får jag väl gå till läkaren och undersöka så jag inte har en spricka eller krossat ledkapseln eller så.

Men handleden är bra igen :-)

Men som Vincent sa, men mamma du har ju två ben som funkar... (syftandes på att sparka kan jag ju alltid göra). Får se om jag åker dit ändå och kikar i alla fall vad de pysslar med på vuxennybörjargruppen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va, har du inte sett karate kid? Man kan slåss även om man är helblind och har knäkapseln bortsprängd! ...eller var det Rambo som kunde sånt där?