19 mars 2007

En riktig "skitunge"

Rubriken borde säga allt ;-) Posted by Picasa

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ursäkta?

Béatrice Karjalainen sa...

Inte är det ditt fel :-)

Anonym sa...

Va? va? va?.... Är det vad det ser ut att vara? Men Bea då! Vad förvånad jag blir. Jag hoppas att det passar bra med ett litet "grattis"?! ;) /Nadja

Anonym sa...

Men oj, grattis Bea! Vad roligt!

Béatrice Karjalainen sa...

Dags för en dementi då eftersom ni är så tröga ;-)

När jag har ätit en massa mat kan jag spela gravid i vilken film som helst som behöver en "belly double":-)

Man skall inte tro allt man ser.

Anonym sa...

Men Bea då...

Jag kan göra dig sällskap och det utan att äta en massa mat :-o
Jag hoppas att de snart på jobbet frågar hur det gått istället för när är det dags ;-)

PS, har precis kommit hem efter en svettig dans. Måste jobba på vänsterfoten annars kommer det gå illa... Hur skoj som helst och nu har jag skaffat en träningsvideo (inspelning med mobilen) med några av de mer duktiga paren som dansar så vi kan få lite extrahjälp här hemma när vi övar :-D

Ha det uppe i snön, vi hade världens snöfall idag men det försvann när det träffade marken. Tur var väl det för jag ser fram emot våren nu.

// Nell

Béatrice Karjalainen sa...

Aj då, det är ju inget bra om de frågar när det är dags. Hoppas dansen gör sitt. Låter riktigt kul.

Här kom det 1 dm snö inatt och nu snöar det igen men det är i alla fall hyfsat varmt.

Anonym sa...

Hahaha... Jaså, var det BARA mat. :) Tänk så fel man kan tolka saker...
Men det hade varit ganska kul med det andra alternativet oxå... hann ju nästan bli lite avis på dig där, Bea. ;)

Kram o säger som Nell: ha dé i snön... och gör lite snöänglar för mig!

Béatrice Karjalainen sa...

Det blev fel när jag skulle "drafta" denna till första april :-)