23 mars 2007

Vem är mest patetisk?

Jag får höra kommentarer som

Din dumma jävel. Vafan gör det att glassen e rosa? Måste allting vara grått pga idioter som dig som bölar att det e diskriminering direkt? Skaffa ett liv jävla nolla.

LÅT OSS FÖRBJUDA ALLA FÄRGER I VÄRLDEN!!!! OCH SÅ FÅR INGET FÖRETAG VÄLJA NAMN SJÄLV!!! UTAN BARA TRANSOR FÅR VÄLJA NAMN PÅ SKIT! skaffa ett liv, eller gör ett eget glassbolag och ha bara grön glass, fast då kanske det e fel färg för marsmän är gröna!!!!

folk blir bara smartare ju mer frihet dom får, tillbaka med en diktator så vi slipper er ffs

om du slutar böla istället så ordnar sig allt. ska man böla över alla namn o skit nonstop så kan vi lika bra spränga jorden.

Hur orkar du ens protestera mot en glass??

[...]

Jag kan hålla med om att glassen i fråga är jävligt löjlig, men det betyder ingenting. Och bara för att du håller på att reta upp dig över en så patetisk liten sak så ska jag genast gå ut och stödköpa glassen. (Såtillvida den har kommit ut på marknaden.)

Skaffa dig ett liv istället för att sitta och reta upp dig på något så patetiskt som en glass.

Eller så kan man lägga ner och fokusera på viktigare saker och köpa en glass som är rosa och njuta av den och vårvädret...

Så vem är det som slösar sin tid och energi mest? Jag som engagerar mig i något som ligger mig varmt om hjärtat eller de som läger ner sin tid på att klaga på de som protesterar mot något?

De som gnäller på protesterna verkar inte själva kunna komma med något försvar till glassen i fråga utan vill bara gnälla på att vi protesterar mot den.

Så kom igen nu, ge mig ett skäl till att glassen skall heta Girlie. Varför Girlie är det bästa namnet på denna glass. Visa att ni har tänkt till innan ni gnäller och bara glömde att skriva på vilket sätt ni försvarar GBs namnval.

När ni ändå tänker till kanske ni kan förklara hur man får ”sommarkänsla”, ”stjärnstatus” och ”discokänsla” till "Girlie" vad är kopplingen?

Andra bloggar om: , ,