Verkar som att man inte kommer kunna få ett svar av kundtjänsten så vi får hoppas att vi som skickat brev kan få svar från produktschefen eller informationschefen då. Återkommer i frågan om jag får något svar från dem.
De borde gå en kommunikationskurs på det stället man skriver inte med glimten i ögat utan att markera det med en smiley eller nåt (även om smileys kanske inte är det lämpligaste i kundmail).
Hej Béatrice,
Vi tackar dig för att du återigen kontaktat oss!
Jodå, vi är medvetna om att vi har haft kontakt tidigare. Vi kan försäkra dig om att vi läser alla mail som kommer till GB Glace och vidarebefordrar alla synpunkter till ansvarig produktchef samt vår informationschef.
Vi respekterar att det finns olika åsikter om glassen och tar tacksamt emot konsumentsynpunkter då vi faktiskt kan ta lärdom av det.
Fortsättningsvis beklagar vi att du är missnöjd med vårt namnval av glassen. Vi beklagar också kommentaren om modiga killar, vi skrev det kanske mer med glimten i ögat och inte med djupaste allvar. Givetvis beklagar vi om vi varit otydliga i vår kommunikation. Men vi vill åter betona att vi inte på något sätt har någon intention att utesluta varken killar eller tjejer med det sortiment som GB tillhandahåller.
Med vänlig hälsning
Marie
Konsumentkontakt GB Glace
Unilever Sverige AB
Box 1056
171 22 Solna
08-619 95 00
www.gb.se
Andra bloggar om: girlie, glass, gb, svar
08 mars 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar