02 mars 2010

Åh sådana vill jag ha att ge bort

Fick syn på en kudde i Resumé. Den hade ju varit perfekt present till somliga vänner som inte alls förstår tjusningen med skräckfilm utan bara gömmer sig bakom saker och säger "men åh varför gör de så där, näää gå inte dit, jag vågar inte titta..." eller att ha hemma i soffan när sådana kommer på besök.

Men tyvärr finns den inte att köpa, den var ett utskick till medlemmarna i Elmsta Horror och tid står på den lilla sidoetiketten. När jag googlar Elmsta 3000 Horror Fest hittar jag fler roliga utskick från dem. Blir jättenyfiken på denna skräckfilmsklubb men hittar inget om själva klubben.

Bilden snodd från Saatchi & Saatchi som är de som gjort utskicket.

Finns visst fler som vill att den skall säljas.

2 kommentarer:

missj sa...

Så härlig! Jag känner också många som skulle behöva en sån ;)

Anonym sa...

Hej. Såg ditt inlägg om elmsta 3000-kudden. Det är flera som har hört av sig till oss och vill köpa en kudde. Så vi såg till att tillverka 100 extra kuddar. Om du är sugen finns det kuddfodral att köpa för den ringa summan 269kr. Hör av dig till kudden@saatchi.se om du är peppad.

Mvh / Gustav