09 april 2006

Det kom en rysare

Idag var det söndag igen och jag skulle som vanligt till Luleå och köra Powerstrike Impact (PSI), jag hade pratat med nogge som för en gångs skulle skulle befinna sig hemma över helgen om att se film. Fick som vanligt ett kanske (hans favoritord :-) ) men vis av tidigare gånger så ställde jag in mig på ett nej. Såg dessutom på Canal+ Gul igårkväll att det var någon "superduper-viktig-alla-måste-se-fotbollsmatch" idag söndag kl 20:30 så där rök den sista lilla chans att få se film. Och jag fick rätt kl 14:42:03 idag kom:
då det är fotti ikväll så får du en rysare här istället:
http://www.angryalien.com/0504/shiningbunnies.html

Det var ju lite snällt att ge mig ett substitut i alla fall, lite kul var ju filmen om man gillar The Shining. Har kikat på den flera gånger nu och garvat. Men men det är inte riktigt sammasak som att få krypa upp i soffan med en stor skål popcorn tillsammans med någon annan som gillar skräck lika mycket som en själv och se en film tillsammans. Men men filmerna finns ju kvar och någon gång innan jag dör skall det väl inträffa att det inte är fotboll på TV, han inte behöver städa, stryka, packa, sova, supa och vi är i samma stad. Då kanske vi hinner de filmerna som samlats på hög.

Redrum, redrum, redrum...

Inga kommentarer: