28 augusti 2006

Gissa vem som köpte en kjol idag

Gick till Sisters för att prova den uuuunderbar grå kjolen men den satt inget snyggt på mig. Den var stor i midjan i storlek 36 men snäv över höfterna. Hasade ner den en bit men då var det ett fastsytt band som stramade och tryckte ini höfterna och det var ju inget snyggt.

Slank in på Kapp Ahl och hittade en annan kjol jag fatsnade för direkt. Den ser ni här brevid (tillsammans med koftan jag köpte igår dock har underkjolen korvat sig lite så den ser lite tjock ut över mage/höft). Köpte mig även ett regnställ men en hyfsat snygg röd jacka och ett par svarta brallor (men de orkade jag inte fota nu).

Kjolen är grå med svaga blå och beige ränder, sen är det volanger i lager på lager i lite olika tyger. Den kommer passa bra både till kundmöten, vardags och fest bara att variera topparna lite.

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer: