22 augusti 2006

När behöver man en sådan här?

Idag när jag kollade om kappan blivit relisted så hittade jag denna auktion. Kan någon ge mig ett tillfälle då den faktiskt skulle kunna komma till användning, jag kan liksom inte komma på en enda. Men ni kanske har bättre fantasi än vad jag har.

Edit: Det var lite roligare när den låg listad under kläder nu ligger den under en mer passande kategori :-)

Velar fortfarande om kappan, blev så arg på mig själv för att jag inte beställde innan tiden gick ut på den men nu när den är relisted velar jag igen. Jag är dökär i det där plagget men alla säger "Men när skall du ha den då?" och så blir jag så där tveksam. Jag brukar inte direkt bry mig om modetrender och har oftast det jag trivs bra i men man vill ju inte heller springa omkring i något som får folk att stirra allt för mycket. Tänk om grabbarna jag går och äter lunch med varje dag inte vill ha med mig i "flocken" längre?

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer: